sunnuntai 27. marraskuuta 2016

Safarille tulevaisuudessa?


Haaveenani oli päästä Afrikassa safarille. Olen luontoihminen ja rakastan olla luonnossa. Nautin patikoimisesta ja luonnon rauhasta.

Tällä matkalla en päässyt safarille. Minun olisi pitänyt varata sille oma viikkonsa, mutta aika meni töihin. Lähimmäksi luontoa pääsin Ssese-saarella sekä Mazosin sekä Namataban kylissä. Ne olivat minulle, tällaiselle luontoihmiselle, henkireikiä.

Minulla oli mukava juttuhetki safarin liittyvissä asioissa Ndere Troupen showta ennen. Esitystä tuli katsomaan myös ryhmä Piece of Uganda Safariksesta. Olen tutustunut tämän yrityksen Facebook-sivuihin jo aiemmin, sekä jutellut velipuoleni Janin kanssa asiasta. Hänen lapsuudenystävänsä Ukko on perustanut tämän safariyrityksen.

Ukko oli iloinen tavatessaan Janin siskopuolen. Kerroimme lyhyesti toisillemme, mitä kumpikin meistä tekee Ugandassa. Sain Ukon käyntikortin ja aionkin tulevaisuudessa ottaa yhteyttä yritykseen ja alkaa säästämään rahaa Safaria varten. Yksi selkeä tavoite taas Afrikan matkalle!

Tässä linkki yrityksen upeille sivuille:   pieceof.ug


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti